Onderweg

Onderweg


Geef me ware taal of geef me niets
Geen waarde, niets van aan, behalve jij of helemaal
Vertrek al 's ochtends vroeg, op weg naar mij
Het kraakbeen uit mijn ribben, van gisteren nog
Op de aanzet van je tanden, onderweg naar mij

Niet hier, maar daarvandaan
Hoe weet ik niet, ik vraag, vertraag
Alle tijd die ik van je mis, in een waaier lang
Hang een eeuwigheid, blijf
Verlang mij hiervandaan

Wees goddeloos dichtbij 
Lik dag en nacht in mij
Kom aan, kom warm, kom zacht

Slaap met mij
Slaap en wees niet boos
Om de brandende as in mijn oog
Het is de wind
En ik ertegenin



                                                                       © hans h.       


                



Reacties

Populaire posts van deze blog

Alles is kamers (voor K.G.)

Kriebels, als witte wolken

Winterslaap